چگونه برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.48
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.48چگونه برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.48

"سطح کراتینین من 2.48 بود، من می خواهم به دانستن معنای آن چیست." در واقع، در درمانگاه، سطح کراتینین از 2.48 بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه های شما حد متوسط ​​آسیب دیده شد. شما را به درمان برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، اگر درمان نشود، این بیماری می شود را به نارسایی کلیوی است.

مرحله 3 یک مرحله حیاتی است، اگر مردم می توانند یک فرایند سیستماتیک زمان اتخاذ، آنها ممکن است یک فرصت به آن را معکوس کنید. در غیر این صورت، این بیماری می تواند از کنترل خارج، و ممکن است آنها را به دیالیز یا پیوند کلیه.

طب چینی است به اثر فوق العاده در درمان بیماری های کلیوی ثابت شده است، می تواند بیماری های بهبود عملکرد کلیوی معکوس می باشد. ما یک درمان تک، یک سری از درمان ذکر کرده اند، در طول درمان، پزشکان انواع آنها را مطابق با بیماری بیمار ترتیب.

روش های شناخته شده از درمان، هفت درمان، همکاری با یکدیگر، آنها می توانند اثر درمانی بهتر دست یابد. آنها به عنوان یک درمان داغ فشرده، حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان و دندان درمان طب چینی، حمام برای درمان پا، چرخه درمان، انما درمان، که همه آنها در شاخ و برگ گیاهان طب سنتی چینی است شناخته شده است، اما تفاوت با او. آنها همان مزیت با آن، اما عوارض جانبی از آن ندارد. این به این معنی که آنها می توانند بیماری های کلیوی با عوارض جانبی کمی را درمان کند. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفا اینجا کلیک کنید.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین 2.48 بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، با کمک طب چینی. اگر سوالی دارید دیگر و یا هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا بلافاصله دکتر ما در WhatsApp / وایبر تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,درمان,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: